Propaganda nebo jen marketing

19.05.2018

V životě jsem už musel poslouchat mnohé a dívat se na leccos. Ódy na pracovní rekordy horníků, traktoristů a dojiček. Nyní, ať chci nebo nechci, podobné ódy na kostýmky rodičky a vévodkyně Kate, svatby v britské královské rodině nebo na úspěchy britské medicíny při léčbě "smrtelně
otráveného" dvojího agenta. Přesto mám Británii stále rád! Přemýšlím ale, které ódy mi byly nebo jsou protivnější. Nevím... Dřív na mě odevšud, a zdálo se, že na věčné časy, vykukoval srp s kladivem a husté obočí Brežněva, dnes zrzavý princ, snědá hérečka a směšná kštice Trumpa. Před nedávnem jsem zavzpomínal na dvojici Vodňanský - Skoumal. Jedním z jejich vtipných komentářů k vernisáži byl: "královna Alžběta beseduje s traktoristy". Smál jsem se. Tehdy jsem totiž netušil, jak k sobě mají ta zdánlivě nesourodá témata blízko.

Korunu všemu samozřejmě nasadila firma Crown Jewels Heritage Condoms, která přišla s "unikátním produktem", a sice limitovanou edicí kondomů, prodávaných v krabičkách s vyobrazením Meghan a Harryho. Když zákazník krabičku otevřel uslyšel britskou a americkou hymnu. Firma nazvala jejich obal "vlastenecký" a kondomy samé opatřila přívlastkem "vhodné pro prince". "Chtěli jsme k této příležitosti vytvořit něco neobvyklého. V našem výrobku se novota setkává s luxusem," uvedl zakladatel firmy Hugh Pomfret.
Zdroj:
https://www.denik.cz/ekonomika/plavky-s-tvaremi-snoubencu-kondomy-kralovskou-svatbu-provazely-i-podivnosti-20180519.html